Prowadzenie firmy, której profil działalności nie wymaga dysponowania stałą lokalizacją, niesie ze sobą problemy organizacyjne. Jednym z nich jest np. obsługa korespondencji – zarówno tej z klientami, jak i urzędowej. Alternatywą dla wynajmu drogiego i jednocześnie zbędnego pomieszczenia z zatrudnionym pracownikiem obsługi są biuro wirtualne lub wirtualny adres.

Czym jest wirtualny adres?

Rozpoczynanie działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością jej rejestracji w odpowiednim urzędzie. W tym celu jest wymagane wypełnienie formularzy, w których jedną z pozycji stanowi adres firmy. Jest on niezbędny nie tylko do wprowadzenia podmiotu do rejestru. Umożliwia też wymianę korespondencji urzędowej.

Rejestrowanie działalności gospodarczej pod własnym, prywatnym adresem nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Wiąże się m.in. z ryzykiem zakłócania spokoju właściciela i jego rodziny przez klientów czy pracowników organów kontroli. Wirtualny adres w Warszawie pozwala na wyeliminowanie tych problemów. Jest to konkretna lokalizacja udostępniona przez naszą firmę za odpowiednią opłatą.

Wirtualny adres i wirtualne biuro

Wirtualny adres nie jest jedyną naszą propozycją dla przedsiębiorców. Wynajmujemy też wirtualne biuro w Warszawie, które pozwala na wykonywanie standardowych czynności administracyjnych, niezbędnych dla działalności firmy. Jego zaletą jest stosunkowo niski koszt obsługi w przeciwieństwie do lokali stacjonarnych, w których trzeba płacić za dzierżawę czy media.

Jak działa wirtualne biuro?

Biuro wirtualne w Warszawie zastępuje stacjonarny dział administracyjny w zakresie podstawowych czynności. Wynajem jest dokonywany na podstawie umowy, która zawiera informacje o zakresie usług i wysokości opłat. Usługi obejmują obsługę korespondencji, przechowywanie dokumentów, a w razie potrzeby – również wynajem sali na spotkania biznesowe czy szkolenia pracowników.

W zakresie obsługi korespondencji wirtualne biuro przyjmuje i wysyła przesyłki, a także wykonuje ich kserokopie i wysyła do adresata drogą mailową. Dzięki temu jest on na bieżąco ze wszystkimi aktualnymi sprawami.

Korzyści z wirtualnego adresu

Wirtualny adres i wirtualne biuro niosą ze sobą wiele korzyści. Obniżają koszty prowadzenia firmy o kwoty wymagane w przypadku wynajmu lokalu stacjonarnego i zatrudnienia pracownika administracyjnego. Jednocześnie pozwalają spełnić wymogi formalne związane z rejestracją i prowadzeniem firmy. Dysponowanie adresem np. w przypadku firmy przeprowadzkowej pozwala też na jej reklamę i pozyskiwanie nowych klientów.

Jesteśmy w posiadaniu własnego lokalu biurowego w doskonałej lokalizacji, jaką jest ul. Bolkowska 2D, znajdującego się w samym sercu dzielnicy Bemowo, zaraz obok Bemowo Ratusz, tuż za sklepem Lidl. Nasza umowa jest akceptowana przez  KRS i Urząd Skarbowy.

  • wynajem warszawskiego adresu pod siedzibę firmy
  • adres do rejestracji firmy
  • informowanie o odebranej korespondencji
  • odbiór i przesyłanie otrzymanej korespondencji
  • skanowanie korespondencji i wysyłanie na adres e-mail
  • przechowywaniedokumentów
  • wynajem sali

Zalety:

  • obniżenie kosztów związanych z wynajmem biura i z jego eksploatacją
  • adres siedziby firmy inny niż miejsce zamieszkania
  • możliwość umieszczenia adresu na materiałach firmowych
  • nasza umowa jest akceptowana przez KRS, Urząd Skarbowy
  • oszczędność czasu.

Zapewniamy partnerskie podejście, wsparcie merytoryczne oraz zaangażowaną w wykonywaną pracę kadrę. Proponowany przez nas model biznesowy pozwoli Państwu świadczyć usługi na światowym poziomie w przystępnej cenie.

Adres

Kontakt

Napisz do nas

Kancelaria GOLDEN TAX

01-466 Warszawa

ul. Bolkowska 2D/41

Tel. 505 809 787

Tel. 22 412 10 95

E-mail: kancelaria@goldentax.com.pl

misja goldentaxuprawnienia mfpolisa OC dla biur księgowych